söndag 13 juni 2010

Svägerskan har fyllt år, så även hennes son

Det som är bra med närmsta släkt är att men kan testa kul ideér, blir de inte som man tänkt sig är det ingen katastrof. Men denna gång gjorde jag något väldigt roligt och som dessutom blev rätt bra. En sko! Inte som de jag brukar göra utan till de lite tuffare tjejerna.
Hampus önskade sig enbart pengar,men jag tyckte det var lite trist att bara lägga dem i ett kuvert så han fick en bukett full av dem. Något mindre valörer men desto fler:)




2 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Himla snyggt :)

Skoj blommor :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Pillerillan sa...

Jätefin sko! Jag hittade en mall till ett skokort någonstans ute i bloggvärlden...men som så ofte så hittar jag inte tillbaka! Vill du kanske dela med dig? Kram från mig!
http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com