söndag 13 juni 2010

Studenttider

Det har trillat in en del beställningar i år, själv hade jag ingen i min närhet så det var bara roligt att göra till andra. Kortet ovan gjordes till en grabb som avslutar sin tid på fordonsprogramet. Tack Anna för lånet av några av stämplarna!
Ett stilrent kort med ett fint papper, det är dock snart slut så närst gång jag handlar skall jag hålla tummarna för att det finns kvar. Det är perfekt att ha i lager:)

Detta kort är nog min favorit i denna studenttid. Ett kort med lite lekfull text, ibland är det kul att arbeta med spillbitar som sparats...kan kanske komma till nytta, och Ja denna gång gjorde det.
Det blev några kort till men de glömde jag dokumentera så tyvärr lär ni inte få se dem:(


1 kommentar:

SkyAngelMorsan sa...

Jättefina kort och alter.
Vi har scrapträff den 3 juli på Scrapnet - det är på tiden vi träffas igen!
Pssst.....Scrapnet har pappret tror jag. Kollar imorgon.
Ha det bra.