söndag 30 november 2008

CC på stämpelstudion




Ja, jag sitter som klistrad vi datorn när det drar igång till Adventsbingo, ringde till och med hem till mannen för att få den senaste dragningen. Oj, vad spännande!!


Jag har verkligen försökt att pyssla en hel del på kvällarna det drar ju ihop sig till julmarknad i byn och då gäller det att ha lite alster. Perfekt med en CC att få inspiration och utmaningar från!




God Natt!

Bifogar bilder på min bingobricka och mitt bidrag till utmaningen "Skiss-kort"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, visst var det kul på CC´n?! Jag fick också ny inspiration.

Karina sa...

Hej Annelie. Vet du att vi nästan är grannar. Jag bor i Billeberga. Nu ska jag titta vidare i din blogg. Kramar Karina

Karina sa...

Jag arbetar på Lekland. Leksak-godis- alltiallo affär. Denna veckan tror jag att jag slagit in julklappar till alla Skånes barn. Känns så iallafall. Hoppas vi ses någon gång. Om du tittar in i affären så ge dig till känna det hadee varit kul. Kramar