fredag 14 mars 2008

Nu kommer lite kortuppdatering!

Ja, nu har jag fotograferat av den senaste veckans alster. Tror jag fått med de flesta.

Ett kort med kortmakarens blomsterfilur i lite våriga färger.

Sedan blev det en väska med lite bling och blom. Även här är det kortmakarens stämpel.


Tog fram blocket med mina favoritpapper i retrostil. Det kommer fler:-)

Ännu ett i retrostil, men med stämplar från Panduro och Quickutz. Retroblommor med knappar i mitten.
Molly fyllde 18 år i måndags så givetvis skulle det sändas ett kort. Namnet är lackat med 3D-lack, syns inte direkt på fotot.
Till min arbetskamrat som strax slutar hos oss, hoppas inte hon kikar in och ser detta för tidigt:-) Jag har använt mig av tapet i den stil jag tror hon gillar.

Ooops, det här har roterat sig hoppas ni har överseende. Stämpel från Hänglar tror jag.

Till en liten nyfödd pojke i England. Kortet är gjort efter inspiration i galleriet på scrappiz.

Ett riktigt färgglatt kort i vårens färger

En kul vikteknik på ett kort, det blir som ett mapkuvert.


Testade en ny teknik med OH-film, distresser och pappersnäsdukar.


Det var lätt att få för mycket färg, detta är inte mitt favoritkort direkt men ni får se det ändå.

Ett kort i härliga färger. Stäpeln kommer från My Heart Stamps for You, tror jag de heter....lite osäker.


Inga kommentarer: